onsdag 16 april 2008

Inatt, inatt!

I fredags blev det impulsgrillning och sen drog vi till Ydre kommun, Österbymo och dansade till Black Jack ;) haha skapligt kul vi hade då! Joel, Karlsson, Kim och min brors flickvän Åsas bror Joel (som ingen vet hur han kom med för ingen känner honom direkt) kördes av en snäll Stefan! I andra bilen satt Jag och Jessica och hade fest i baksätet medan Sandra körde och Sophie satt bredvid och var DJ! Bättre musik än vad karlarna hade vill jag lova.. När vi hade kisspaus i ett kors skrålade det ut Linda Bengtzing ur deras bil medan vi hade Metallica och Danko Jones på högsta volym!
Väl där fick Sophie napp direkt, "jag ska ha sista dansen med dig.." Jahaa..okej.." svarade Sophie..som sedan dissade karln som faktiskt letade efter henne hela sista dansen medan hon valsade iväg med mig rädd att han skulle se henne! Sen kommer Jessica "men hallå, var var du? du och jag skulle ju dansa sista dansen Lollo?"
Förlåt Jessica, jag skyller på Soffan! Haha.. men nästa gång!

Jag blev uppbjuden av någon som buggade ordentligt men jag buggade mig bara mer full! Och efter en sisådär 100 miljoner varv var jag ganska varm om vi säger så! och hade inte Jessica tagit med mig ut hade jag nog singlat ihop där på dansgolvet. tack gumman! <3 men det var roligt att dansa iallafall. tack för dansen vem du nu var! :)

Här är ett kort som sångaren i Black Jack tog på oss Åtvidabergare, som nog trodde vi var på konsert mer än en dansbandsspelning! Men hej, vi ses i Cupolen i sommar igen! :D Tack för en underbar kväll! /Louise

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lollo, Black Jack är det inte lite pensionärs varning det?

Lollo sa...

Näää Gevalia! :P Ska man gå på något så är det ju Black Jack! :D Flamingokvintetten däremot.. eller typ Vikingarna är lite varning ^^