torsdag 3 april 2008

Nygaddad!

Jag är så nöjd (såhärlångtiallafall), än så länge har jag ju inte sett den som den kommer att se ut när den läkt för just nu lyser den i en halv ajaj-rosa färg ;) men tycker verkligen om den! Och den gjorde ont ska ni veta.. de första tio minuterna var helvete alltså. bad om en liten paus och andades ut och slappnade av. sen gick de återstående 40 minuterna jättebra! Tydligen är det många som är känsliga i svanken, och det var jag vill jag lova. Men Nypa är världsbäst tatuerare så därför blev resultatet så bra! och vilken humor han har sen! Jag, Jessica och Sophie var där i tre timmar och han hade exakt lika sjuk humor som vi. TUR är väl det för annars kanske han hade slängt ut oss. ^^ Skitkul hade vi..hela tiden!

"jag tar permobilen ner till Harryskön"
"köp öl åt mig"
"du ska ha den runt ögat va?"

HAHA. Där hade den ju suttit snyggt! Speciellt på honom ^^

Och nu har vi skapat oss ännu ett gemensamt minne för livet, vi tre! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho! Det är bara fint. Själv då? Hehe, klart jag kommer ihåg det.. snacka om läskigt! Nej, det är inte på blogspot. Har lagt till besöksräknare via http://susnet.se/tjanster/..Kram på dig!

Anonym sa...

du måste ju lägga ut bild på den! :P

Ja jag saknar dig med! kommer faktiskt en sväng till åtvid i helgen. men bara en snabbis. Ska ut i lkpg på fredag kväll och fira s:en o mosan som fyller:)

puss & nuss