torsdag 10 april 2008

Bra, bättre, bäst


Aaaa, det kliar fortfarande. men nu är den snart helt skorpfri! Kanske kan lägga upp en bild åt er vartefter.. men är ju lite skeptisk mot folk sen de snodde Pierres..
men samtidigt är jag så sjukt nöjd med min så vill ju att alla ska få se! :)

Mimmi du får ju se när jag kommer till dig i London iallafall.. saknar dig som helvete.
men jag är shitinmypants nervös för att flyga alltså. hjälp mig..



Sthlmsresan och Danko Jones var så jävla roligt! Vi hann med en hel del..

-- > prova glasögon (vill ha.. men vill inte se dåligt..hum)
-- > åka tåg baklänges och hålla på att spy
-- > Jessica söp sig pratglad redan på tåget
-- > Sophie ramlade in i spegeln på tågtoaletten
-- > Supa på Sthlm Central
-- > Bli bedda att sluta dricka av skitsnygg vakt på Sthlm Central
-- > Dricka och kolla efter kändisar i en telefonkiosk pga av regnet
-- > Fixa smsbiljett i Sthlm till reducerat pris (jessica är 18 om ni undrar)
-- > Stå och vilja slå ner de två främsta killarna i kön utanför Tyrol
-- > Frysa aset av sig i kön för att det snöar, i april, i Stockholm
-- > Inte få gå in till konserthallen äntligen, pga alkoholen i väskan
-- > Gömma alkoholen
-- > Köpa grymma DANKO JONES t-shirts och byta om till dom
-- > Stå längst fram och se på förbanden
-- > Be äckligt dryg stockholmare att ta bort sitt ben mellan mina ben
-- > Börja konserten med att få ett stort glas öl i huvudet/ansiktet
-- > Se Sophie få "stryk" och ge "stryk" typ
-- > Stå långt bok och rocka loss istället
-- > Dreggla efter hetheta Danko Jones
-- > Bli vän med den grymma och galna sångerskan i ena förbandet (Die Mannequin)
-- > Få gratis prylar bara för att vi är så jävla bäst!
-- > Lämna konserten innan dess slut tyvärr för att hinna med sista tåget hem
-- > Hämta gömd sprit
-- > Åka buss till centralen

-- > Hitta tåget
-- > Bli överlyckliga över att få sitta i egen VIP hytt bara vi tre!
-- > Strömavbrott på tåg
-- > Sova på tåg
-- > Hämtas i stan av Jens (tacktacktack)
-- > Ha allsång till "starke Arvid" i bilen hem
-- > Komma hem och somna innan huvudet ligger på kudden.


Vilken heldag vi ordnade till där. lyckligt och roligt trots det illa vädret.
med er två kan jag aldrig ha tråkigt. jag älskar er villkorslöst!


Och grattis Frida till ditt efterlängtade körkort! :)

Heppre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad kul det låter :)