fredag 18 april 2008

Jaa, det kan man undra?

Alltså. aa.. om jag bara slutade höra av mig till alla och bara drog mig undan.. skulle någon ens märka att jag inte syndes till längre? För av alla mina vänner är det typ en som ger mig respons tillbaka känns det som.

Om vi hörs av så är det jag som skickat ett sms, jag som ringt.. jag skiter i sånt här varannangången snack. det är skitsamma men när jag har skickat eller ringt först dom senaste 20 ggr, då är det inte så roligt längre. Fan, allt skulle vara så mycket lättare om jag inte var så fucking socialt beroende alltså. Jag måste få träffa folk, jag måste få ha kul, jag måste få skratta, jag måste få festa, jag måste få hitta på saker.

Men jag minns inte när någon kämpade för att jag skulle följa med sist.
" - Ska du med?"
" - Nej, jag vet inte.."
" - Okej, va synd. hejdå"
Känns så bittert att alla verkar klara sig så bra utan mig? Och att bry sig om folk som inte verkar uppskatta det.. det är bittert. Jisses vad det skulle göra mitt självförtoende gott om någon bara tjatade och bad och verkligen visade att den ville ha med mig. men jag kan ju inte direkt tvinga någon att bry sig så, dream on antar jag.

Därför blir man så glad av att få spontana meddelanden eller samtal ibland, då man påminns om att man inte är helt bortglömd ändå :) därför jag älskar att skriva sånna sms eller ringa ett onödigt samtal ibland. för jag vet hur lycklig jag blir själv av sådana!

Jag älskar att bli älskad.. är det lustigt? Haha.. shit asså.

MEN BAJS PÅ DET NU! DET ÄR FREDAG!

Låt er inte luras av min inledningstext nu för jag är faktiskt på ett jätteglatt fredagshumör idag.. slipper skiten ett par dagar när klockan slagit fyra. underbart! och sen kanske det blir lite hulabaloo i helgen. skulle ju inte sitta fel. :)

Nu längtar jag efter sommaren något otroligt mycket! Fan vad underbart det vore att få gå ut på balkongen eller trappen och det är 20 grader redan klockan tio på förmiddagen! bada, sola, grilla, festa ute.. umgås och ha roligt!
Ahh.. hoppas det blir en fin sommar i år! Heppre!

1 kommentar:

Johanna sa...

Lollo, dom riktiga vännerna kommer märka att du är "borta"..
Jag slutade att höra av mej till vissa för att det var ALLTID jag som fick göra de, och nu känns de som dom har glömt mej, men visst man får ett sms då och då kanske, men inget Hej ska vi hitta på nåågot? Så dom backar jag för, jag har några RIKTIGA vänner och hellre de än massa "falska" eller hur man kan säga!

Förr eller senare så får man veta vilka ens riktiga vänner är, tyvärr..

Men en go tjej som dej kan manju inte "glöma" allså:)