måndag 7 april 2008

Itchy!

Uhhja, tatueringen kliar som bara den. Och du/ni vet säkert själv hur jobbigt det är när det kliar på ryggen alltså. huh..men jag ska inte klia.. vill ju inte förstöra den! Så rik är jag verkligen inte! :P

Japp, helgen blev vit och väldigt lugn. Jag var väldans festsugen och hade gärna varit dyngpackad men eftersom mina vänner var lite "torrbollar" i helgen ;) så fick väl jag med vara nykter. och det var väl lugnt iofs. Åkte med brorsan till Norrköping i lördags och lekte med honom och hans vänner. Sen i söndags skulle dom på "jaktstig" för dom som vet vad det är. Medan dom var på det satt jag och Carro och snackade skit. Henne har jag inte träffat på länge så det var jätteroligt! :)

Senare igår var jag hemma och dega.. sov på soffan ett bra tag, var dyngtrött efter att ha sovit på soffan hos brorsan natten mellan lördag/söndag. men ibland får man offra. Får väl köpa en IKEA-extra säng till dom när Mikael fyller år. ^^

Vi hade en liten diskussion i Norrköping om huruvida Linköping eller Norrköping är krångligast/enklast att hitta i. Och Micke är ganska fast besluten om att Norrköping inte är så dumt byggt som alla tycker. Det är bättre än Linköping eftersom det finns två promenader att följa i Nkpg.. norra och södra.. Men jag vet inte, vad tycker du? :)

Ledsen, men jag är redan lite trött på att blogga alltså. och alla andra skriver så mycket så man orkar ju inte ens läsa hälften. och med tanke på antalet kommentarer (sågottsominga) så är min blogg nog föga intressant för andra. :P men kanske blir det roligare sen igen när Pierre får uppkoppling igen. Så jag slipper surfa på jobbet alltid.

Imorgon är det Stockholm och DANKO JONES som gäller! :D Jävlar vad roligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser :P haah :D
FAN VA KUL VI SKA HA IMORGON DÅ :)

Lollo sa...

Hurra!! :D Skönt att veta snyggve!
Klart som fan att vi ska ha! <3

Anonym sa...

wääy, nu har jag hittat hit tack vare länken på Cocos sida, kuuul o ha en till blogg att läsa :)
Lägg upp en bild på din tatuering så jag får se!
(om du redan gjort den så behöver du ju inte göra de, har bara hunnit läsa det här inlägget än så länge så vet ju inte om de finns nån bild längre ner:D)
Take Care! Puss!