måndag 21 april 2008

En Pretty woman

Igårkväll skulle jag och älskling se en skräckisfilm som vi "hyrde" på Shell, men Pierre fastnade framför datorn och jag fastnade framför Pretty Woman på trean. Jag fullkomligt älskar dom där filmerna.. Pretty Woman, Dirty Dancing (som slår allt!), Grease, Nothing Hill aa.. osv!

I helgen så var det en hyffsad lugn fredag.. jag och Sophie gjorde ett besök hos Räka som slutade med att hon och jag låg i hans säng och halvsov medan han satt i sin soffa och tittade på svampbob fyrkant! Haha.. det var roligt! Pierre kom också dit en sväng och då hade vi väldigt roligt åt Sophies jättetuttar och plötsliga graviditet. :P
Sen åkte Soffan och jag hem till mig en sväng och käkade och grejade. sen drog vi till Åtvid igen och cruisade runt med Räkis ett slag..vi höll på att skrämma livet ur honom också. "djävulungar" tror jag han kallade oss! kanske det kanske :D

Lördagen blev det lite festis hos Räka, igen.. En Räka, En Ezza, en Gröndahl, en Louise, en Jessica.. trevligt som fan hade vi. Och stackars Ezza fick stå i centrum för både det ena och det andra roliga.. bra att du har humor iallafall! :) jisses vad jag garvade där på balkongen! Sen anlände det en Sophie och en Elin också.. alkohol och glatt humör. Så fixar man en lördagkväll! Efter några andra besök och folk hade gått hem så satt Jag, Sophie, Jessica, Elin och Räka och lyssnade på musik till klockan halv tre. Det var mys!

Det vi brudar gjorde sen får vara vår lilla hemlighet..men vettigt var det inte. ;D

Ha det guld för fan!

Inga kommentarer: