tisdag 9 december 2008

Totte

Skönt att allt kunde kännas nästan precis "som vanligt" ändå.
Jag hade roligt, det var skönt att vara i ditt sällskap igen.
Det var ju faktiskt så länge sen!

Skönt att känna att den gamla vanliga personen som jag har bland dom roligaste och mest värdefulla minnen med, fanns där idag.

Och jag är rätt nöjd med beslutet om torsdag, det känns bättre såhär.
Lustigt kanske, men det är det egentligen inte alls.
___________________________________

Mikael och Åsa skulle firat sin tre-årsdag idag.
Tänk så fort livet kan ändra riktning..

Mikael, Adam, Jag och Sophie var vid minneslunden och lade blommor och tände ljus.

Det var fint där, jag glömde till och med bort att jag faktiskt frös.
Kanske Åsa höll om mig.

_______________________

God natt.

Inga kommentarer: