söndag 21 december 2008

Absolut överens?

Igår blev jag och Pierre bjudna till Tobbe och Jenny för att äta lite mat och ha det mysigt. Grillspett och vitlöksbröd är ju så gott! :)

Efter maten så sjöng vi lite Singstar (ABBA) med deras 4 eller 5- åriga dotter Mina (OBS: Pierre är för feg för att ens prova) det var roligt! Skulle nästan vilja ha ett sånt spel själv! Sen hade de lovat mig att jag skulle få se på Dansbanskampen, finalen. Och det fick jag.. men miiin hunk i Scotts vann ju inte, fast de var klart bättre igår än Larz-Kristerz. Men dom är ju fan charmiga dom också så blev inte så jätteledsen. Dessutom får jag ju se Scotts i melodifestivalen!


Mitt i allt så kom deras kisse Mimmi in med jättedagmasken ALLAN i munnen och la på hallgolvet, skitäckligt! Och stackars Jenny höll på att svimma när hon var tvungen att ta bort den. Men jävlar vad roligt vi hade åt det! Ännu roligare blev det när hon efter en halvtimme kom in med ytterligare än fet mask i munnnen och Jenny visste inte vad hon skulle ta vägen. Sen kunde hon bara inte glömma det på resten av kvällen. "tänk om hon lägger en i min säng när jag ligger och sover" ^^ Katten kallas numera för daggmasken, av mig iallafall.

Kvällen avslutade vi med att spela Absolut Överens (som jag och Pierre verkligen inte var) Fast vi fick ju in alla poäng en gång iallafall ;) och det tog sig ju vart efter. Haha! Det var roligt iallafall. Men jag kan inte förstå hur du inte kunde skriva Coca-Cola på "saker som är beroendeframkallande".. trodde vi kände varandra älskling! :P

Skulle ha lite date med Sophie idag men hon ligger och kjäks någonstans så vi får väl se om jag ser något av henne sen. Får ta och hitta på något annat sålänge! Måste laga mat iallafall, hungrar ihjäl här snart.

Förresten, jag blev riktigt sorgsen när du sa upp lägenheten.
Kommer sakna dig min goa nästan göteborgare :(


/Louise

Inga kommentarer: