måndag 15 december 2008

Lucia!



Ahh, jag hade ju en underbart rolig lördag måste jag bara säga!

Junior var ju så snäll och bjöd mig, min bror och cirka 20 stycken andra till sitt hem på lite luciamys! Alla eller iallafall de flesta bidrog med var sin liten sak.. Glögg i massor, pepparkakshus, skumtomtar, lussbullar (bakade av mig), godis och glatt humör! Doften av blossa glögg, Scotts, musik, vänner, trevligt folk, lussebullar, cider, dans, krogen, glitter och nya batterier i kameran gjorde min kväll.

Förstår inte alla kalsongbilder? ^^

Tog med mig glitter och smyckade Frida och sen Jockes bror Jonte med det. Först till kvarn liksom! Det blev mycket sagt och skrattat denna kvällen..som avslutades på Wasa. Inga problem att komma in denna gången inte ;)

Jag gjorde det dumma misstaget att låna en femhundring av min bror. Den försvann.. vetefan, tror det var han i garderoben som snodde det som var över för det låg i jackfickan. Ska inte göra om det misstaget!

Aoo, blev ju alldeles snyftig där när Snofis kom.typiskt mig att bli så när jag är full. Menmen, jag menade ju allt.. men man kanske brer på lite för mycket när man precis har tagit en 6:a teaquila (som såg ut som en 8:a tyckte både vi och Jonte) med Frida och sen snurrat runt lite på dansgolvet. Haha.. men vafan. Jag mådde bra och jag var glad!

Sophies sensena ankomst gjorde inte så mycket, vi hann med en del ändå. Tillexempel att träffa den mest dyngsköna glada och fulla kärringen man mött på länge!
Vetefan allt vi sa men roligt var det iallafall.

"säg för fan inte att du kör polo!"
"nejdå, jag kör snowracer...eh eller stjärtlapp!"
"HAHA"

Vi var rörande överens om att vi vill också vara så när vi passerat vårt egentliga bäst-före-datum!

Synd att det inte blev efterfest.. hade varit skoj.. men tror hunden tyckte om att vi kom hem när vi gjorde iallafall. Var något trött och onykter när jag kom hem. Somnade direkt, fullt påklädd (dubbla strumpor, tröja), med sminket kvar och utan att borsta tänderna. Söndagen var ordentligt seg, var planerat att gå på stan och köpa sista julklapparna med varken jag eller Mikael var sugna på det ^^ så blev mest att sova bort den dagen!

Inga kommentarer: