måndag 22 december 2008

Grinchen

Såg på den filmen nyss, den går på femman. Men är lite besviken på att det är den svensktalande versionen.. vill ju ha Jim Carreys röst för fan :P kan tänka mig att den blir bra mycket roligare då.

Igår hade en sån lååång och seg dag så fy fan. Men Pierre och jag avslutade den med god pizza på kvällen iallafall.. som iofs satte fart och fläkt på min mage men det gick över ^^ och så såg vi Oceans 12. Den var bra! Förstår inte varför jag struntat i att se både den och 13 när jag älskade 11:an? Menmen, får ta tag i detta och se 13 nu också.

Har pratat med Matilda och så nu..blev lite missförstånd om juldagen där men inget vi inte kunde fixa! Det blir nog roligt! Men får börja förfesten tidigt för att vi ska känna oss klara att gå ut tidigt så man kommer in snabbt och smidigt iår.

Nää, nu blir det hem och hjälpa mamma med den sista julstädningen!

Men var fan är snön då!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa seff =)
Gruvan! vi ses va?:D