torsdag 11 december 2008

det är ingen idé..

..att bli glad över något längre för då händer det alltid något som trycker ner mig .

Helvete rent ut sagt, när jag precis hade börjat bli bekväm efter ett och ett halvt år..tänkt om jag hade haft ordentligt med fart också..shit, jag vågar inte tänka på det ens!

Fy för farao vad jag känner mig värdelös. bara för att jag faktiskt var stolt över mig själv häromdagen. Hur svårt kan en sladd vara? för svår för mig iallafall.

Ska inte köra mer bil tills vintern är över och man kan bromsa utan problem och vi har vildstängsel kring och längs hela vår väg.

Huvudvärken vill verkligen inte släppa.. får slå i tån i något så jag kan skrika och tjuta högt ett tag och sen lägga mig i sängen och däcka. Och vakna upp till en bättre dag, en fredag.
utan att ha ont i nacken.

Så jävla pinsamt, så jävla onödigt, så jävla läskigt.
kände mig så sänkt, när jag hörde det där asgarvet.
Nej, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.


a week moment.

2 kommentarer:

Geraldo Maia sa...

Lollo,
God Jul och Ett Gott Nytt År!
Geraldo

Anonym sa...

Men gumman, vad har hänt nu?