fredag 30 maj 2008

Brr, hurting on the inside

Idag är det min sista dag här på jobbet, känns konstigt och vemodigt. Har haft så roligt här! Okej, inte alltid världens bästa arbetsuppgifter men det är ju inte dom jag kommer sakna mest. Vad ska jag ta mig till utan alla mina SAAB-mongon!?

Som jag har sagt förut så är det skönt att det är sommar nu iallafall.. lättare att sysselsätta sig med något. Bara ligga ute på en filt och lösa korsord en dag tillexempel. Kan du ju inte göra på vintern. En grej är ju att jag inte är någon "motorburen brud" så blir lite knivigt att ta sig från landet till Åtvid och vice verca.. men det får väl ordna sig. Usch, känns skitpiss att inte ha ett enda litet jobb i sommar än.. jag är ju så van vid det. hjälp mig, vad ska jag göra?

Vill måla om mamma o pappas hus iallafall. det har jag bestämt mig för. Eller jaa bara de fixar penslar och färg och bra väder. då har jag ett par dagar räddade iallafall! Jessica, hjälper du mig då? :)
Sen ska jag ju en vecka till Grekland också..wiiihoo!

Ikväll funderar jag på att dissa rixfm och va med Pierre istället och sen åka hem till mamma och pappa. Har inte varit hemma på hela veckan och roa mig har jag all tid i världen till sen! Ska ju iväg till Norrköping imorgon också. Så blir nog gos med kissarna istället för EMD (Jennie let me love you..yeahyeah..)


Sophie är jättesöt i sin nya frill!

Och fotsvett är det värsta med sommaren för övrigt (förutom mygg då) ..lider inte av egen men av andras haha ;P

Så atte.. ha det fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns inget värre än mygg!

Hoppas du får det bra i sommar!

Såpbubblebarn sa...

jo fotsvett. akta er för mig!