måndag 19 maj 2008

Lev ditt eget liv.

Igår blev det inte mycket gjort. sov sov och sov men det var det ju fler som gjorde så ;) haha! Lördagen var jättekul, tack för det brudar. Speciellt du då Sophie, min ständiga följeslagare! Hade ju varit lite status att gått hela vägen hem som vi tänkte, fast då hade vi la inte kommit hem än :P
Roligaste sms:et på kvällen kom från Jessicagullet:

"I rondellen som 2 fån o spyr ska se om Jimmy kan köra ut oss"
Jag kan se det framför mig alltså ^^ du & Sandrew! ;)

Och sen vill jag bara säga att skvallercentralen i Åtvid är bland det värsta som finns.
Ta reda på sanning direkt istället och sluta orka bry er så mycket. Fatta att ni ofta ljuger.
Alltid likadant, för alla.. får ont i magen alltså. förstå hur fel det kan bli.

Men förresten, grattis Frida :) det kommer bli jättebra! tjihii.

väldigt förvånad och känns väldigt overkligt men så är det ibland!

Nu är det två veckor kvar av jobbet.. vad ska man hitta på sen då?
Puuuh.. det löser sig.. eller?

2 kommentarer:

Pierre Broberg sa...

^^ fylletanten, nu ska jag åka o jobba, ska du åka hem snart? :D haha kyssen

Anonym sa...

HA!
bäst på fest! så är det bara!