tisdag 13 maj 2008

Prima Skinka, japp japp!

Tisdag idag då va.. den tråkigaste och segaste arbetsdagen på hela veckan oftast. För det är sååå långt kvar till helgen och man är redan trött efter måndagen! Och likaså denna tisdagen, trött som en zombie imorse. Men jag tog mig allt till bussen, dock den senare än den jag tänk. Jag är så väldigt dålig på att tvinga mig själv gå upp tidigare.

Jag får njuta lite sen efter maj. För nu är det så gott som klart att jag inte får förlängt. Känns tråkigt, väldigt tråkigt. Alla arbetskamrater.. kommer sakna dom.
___

Igår skulle Sophie och Sandra in till Federal och byta sina mousch-piercingar.. men de fick skäll för att de tuggat för mycket tuggummi typ och fick vänta några veckor till. Haha..rätt kul att Sophie stod och tuggade som mest när han sa det :) Så då tänkte Jessica och jag att då piercar fan vi oss så vi inte åkte in helt i onödan!? Men Persika hade ju glömt ligget hemma och jag hade inte riktigt förutsättningarna för den piercingen som jag ville göra. Men fan vad close vi var alltså! Usch vad jag ville där ett tag. Men icke sa nicke. Det blev att åka hem till Åtvid igen. Så Jag, Sophie och Sandra betalade 60 kronor var i bensinpengar för att åka ett varv i stan och se den typ. Haha.. så kulit kan det vara ibland!
Men Jessica, vi lägger inte ner piercinggrejen riktigt än va? ;)

___

Får se om det blir träning idag då, blev anfådd bara av att gå till bussen och har dessutom kanske ingen bil idag. Så kanske får jag ge min plats till Sandrew idag som ville prova på. Men nästa tisdag kan jag inte heller spinna så "hej dåligt samvete" och det är ju roligt också. Vi får se helt enkelt.

Nää, Sophie.. vi hoppar jobbet idag? Så ses vi hemma i Åtvid någonstans och se på Lejonkungen istället!? :P

Ha en toppentisdag!!
(kommentera gärna osså)

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej du din gammle KUK!

ja visst. jag va faktiskt nära på o va hemma idag, dyng trött..
men jag pallra mig hit. USCH!

men visst kan vi se lejonkungen! vilken tid ska vi ses?
12? samtidigt ha en romantisk lunch? :)

nä fy. trött. nu ska jag fortsätta låtstas jobba! ;P

Lollo sa...

Oh min älskade slapptask! <3

Jomenvisst, en liten drinkskola kan vi ju ha idag också? ;D Det blir mycket roligare än att sitta här vill jag lova!

Nää, nu ska jag också fortsätta låtsasjobba! Inte gjort ett skit än. hoppsan, snart frulle! Heppre! :)

Anonym sa...

Va ska du göra för piercing?

Roger sa...

Hade du för små bröstvårtor eller vad? :D

Lollo sa...

Haha, Roger..du är en idiot.
Varför förstöra ett så perfekta
par bröst liksom? :D

Och Coco.. jag ville göra en mouche. :)

Roger sa...

Tack Lollo jag tycker om dig också. Lite. :)

Anonym sa...

Hej min lilla Bulle, lyssna inte på Roger han är bara dum,,,,