onsdag 11 juni 2008

Hej piggelin!

Okii, har inte skrivit här på ett tag men har varit lite busy (ochinteorkatbryttmigomattuppdatera)

Andra veckan som arbetslös (hej det suger) men det är bra skönt att få sova och vara uppe sent. Det kan jag inte förneka.. och just därför sitter jag här nu, halv ett på natten! Vill iofs inte gå och lägga mig egentligen heller för vet att jag kommer störa Pierreis med min oändliga hosta och eftersom han ska öppna imorgon blir det ett himla suckande så.. aa.. soffan kanske?

Men yeah, Sverige vann iallafall sin öppningsmatch! Wiiieee!

I helgen var det BIG BUG RUN FUN! Fest fredag, lördag, söndag. Varmt och roligt! Och vi vann Hippietävlingen! Haha, fick rulla upp i partybussen på scenen. Fan vad vi är bra!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva..dålig fantasi såhär dags så.. peace man!
jagsaknarmimmiikväll.

Inga kommentarer: