fredag 16 maj 2008

Haderian Hadera!

Då var det äntligen fredag "och det känns" som någon sa här.. varit mycket att göra i veckan. Så nu förtjänar man lite helg och sovmorgon. Pricken över i:et vore ju lite sol och massa värme också. Ge mig det någon?

Igår var jag på Braskens en sväng och hade en snabbdate med Sophie. Vi gluffsade i oss tårta och varsin bulle ;) haha skitgott! Sen drog hon vidare till sin farmis och jag och Pierre drog ett varv på Ikano/IKEA. Köpte en present till min bror..(skitnöjd) hoppas han blir det med.

Så honom ska vi åka och fira imorgon, 17 maj, (Norges nationaldag) och Mikaels 26-års dag! Det blir först ett besök till Pappas Moster Birgitts grav. Hon skulle också ha fyllt år imorgon men dog i höstas och eftersom pappa var mitt uppe i sin sjukdom och så då kunde han inte gå på begravningen som han ville. Därför ska vi åka dit imorgon. Sen åker vi hem till min Farfar som fyller 101 år på söndag :) se om han är lika pussig som han brukar vara. haha

Sen är ju Mimmi i Sverige nu med men har tyvärr inte hört särskilt mycket från henne, ännu mindre sett henne. :( Men kan tänka mig att du har mycket att göra, många personer att träffa och att hinna med nu söto, hoppas vi hinner ses på söndag iallafall! :) vi fick ju ändå leka av oss i London när jag var hos dig. haha (L)

Men nu är det bara 5 timmar kvar till helg.. jihoo!
Just det, HEJHEJ FLANELL!? :)

Ha det som ni förtjänar, så har jag det bäst! Haha!
Puss & kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jasså.. Suttonde Maj! :D
nä nu blåser det, nu går vi hem!

Lollo sa...

Hahaha, jaa fy fan ;)
"vi är vikingar..vi har kommit för att slå era barn och våldta era fruar! Men nu ser jag att ni sitter och äter.."

Anonym sa...

Ha en bra helg Lollo :)