onsdag 21 maj 2008

Jomenvisst vettu..

Aj, håller på att få stans skoskav. Bytte skor imorse men det blev inte bättre, de skavde bara mer på blåsorna på hälarna. så satte dit de största plåstrerna jag kunde hitta när jag kom hit. Men tror inte det hjälpte så mycket. Men så är det ibland.. *doohh*

Mamma o Pappa åker till Helsingfors idag. Resan fick de av mig och mina bröder på pappas 60-års dag. Hoppas dom får roligt.. och det tror jag nog. De åker dessutom med Fridas föräldrar och de har alltid kul ihop.

Så nu får jag ha pappas bil i två dagar. Men måste samtidigt vara hemma och ta hand om kissarna så de inte svälter och tror dom blivit övergivna. ^^ Så vill ni något ikväll eller imorgonkväll så finns jag antagligen i skogen!

Imorgon torsdag blir det iallafall en tripp till Björsäter för att spinna lite, inte många gånger kvar nu. Sen på fredag blir det BlackJack på Cupolen! Hoppas det blir skoj, hade ju skitkul sist! :) På lördag hade vi tänkt titta på de som dansar bal i Åtvid men nu verkar biljetterna vara slut så får se hur det blir. Hade ju varit skitkul annars. Men på kvällen blir det iallafall stan med Sophie och Elin för att Emanuel bjuder på 20-års fest. Äntligen får man gå på krogen igen, var såå länge sen! Så helgen är planerad ordentligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lollo,BlackJack det är väl ett dansband det. Men du kanske har kommit upp i den åldern nu,,, btw tråkigt med skoskav...

Lollo sa...

Nää Black Jack är en kondom.. :P
och jaa. jag har fyllt 15! ;) haha