tisdag 4 november 2008

vägen den glittra

Vafan, varför ska man ha så svårt att ta komplimanger för? Jag menar, jag blir glad och varm inombords men har så svårt att tro på orden ändå. Det är illa. Så nu ska jag banne mig suga åt mig komplimangen jag just fick.
Tack!


Lördagen var som det synes, väldigt lyckad!
Kvällen bjöd på det mesta: skratt, godis, jellyshots (uuuaack), guitarhero, dans, skratt, boxning och mycket mer!
Mitt i allt blev det en iskall promenad också, men det var bara trevligt! Tack för en toppenkväll/natt vänner!

Imorgon ska jag åka med pappsen till Norrköping, gå till Hanna och sen ska jag träffa Matilda på eftermiddagen när hon slutat skolan (haha..du låter så liten när man säger så gumman). Ska shoppa lite, mysa, kanske fika och sen somna till varandras andetag. Låter inte det gosigt så säg!

Längtar efter helgen, då blir det knytkalas, fula historier, dans och spriiiit!

Inga kommentarer: