onsdag 26 november 2008

lilla söta fröken fräken

Igår halkade jag till när jag satte mig i bilen efter träningen så vattenflaskan jag bet på flög upp och såg till att jag bet mig i över och underläpp. Åhh så skönt det var då. Blödde lite snyggt. Men så fort jag kom in på parkeringen hos Pierre fick jag se det roligaste jag sett på länge så jag skrattade lika fort igen! :) hahah.. var precis som på film. svårt att förklara det roliga, jag måste visa. ^^ HAHA

Var fyllechaffis i fredags.. Tinghed behövde komma hem till sin katt i stan. Lånade pappas (som numera är mammas) audi. Och när jag var påväg ut till Beta hände något med bilen så den slutade fatta växlarna. Man kunde lägga i 2:an och åka iväg (fast man kom ingenstans) och bilen dog inte. Sen såg jag att trots bilen stod still trodde den man åkte om man kollade på hastighetsmätaren. Pierre fick komma ut till ingenstans och hjälpa mig bogsera bort bilen. Sen blev det att låna mercan till stan medan Pierre fick hem och sova. Tack älskling.. <3 Men nu är bilen fixad igen.. var tydligen inte något svårt fel sen.

Inga kommentarer: