torsdag 13 november 2008

Mixed feelings

GRATTIS MATILDA, PÅ 21-ÅRS DAGEN!
den finaste Matildan i världen ärru!

Ledsen att jag inte kan vara där och fira dig idag, men vi hittar nog snart ett annat tillfälle att äta taco och prata! Jag älskar dig!

I lördags var det fest, redigt rolig fest :) Länge sen jag buggade så mycket, länge sen jag buggade alls. Och länge sedan man blev kallad för Bambi "ögon som trollbinder vem som helst" tjihiii det har jag tydligen (skitsamma att han var 50 år med fru och barn, jag blev glad ändå)!
________________________________________

Lillkissen är hemma nu, haltar omkring.. han ska helst vara i stillhet ville doktorn men säg det till en kissunge som är lika livlig som han. Men hittills har det gått bra, så vitt vi kan se iallafall. Återbesök på måndag och ta bort nitarna som han har istället för stygn. Får se vad veterinären säger då. Hur det ser ut, hur det går och om det går.

Nu sitter jag i en skinnsoffa i mulna Norrköping. Har Hanna bredvid mig och snart ska vi styra kosan mot Hajom. Blir en helg med Nanne Grönvall, Ullared och sen får vi se :) lite fest vore ju inte fel? Har lite ont i magen att jag lämnar kissen, men han har det bra med mamma. Hon är lika fäst vid honom som jag själv!

_________________________________________

Stukade två tår igår eller vad fan jag gjorde, så nu haltar jag omkring också. I sympati med Särbo tror Mikael.. och får väl tänka så. Attans vad onödigt att göra det nu när jag ska bära på en tung väska och gå på Gekås. Men det ska jag nog lösa. Hanna för köra omkring mig i en kundvagn med en griptång annars. Och dessutom nypa de gamla kärringarna som står i vägen hela tiden.. Detta har vi redan tänkt ut. Kvinnor är smarta ^^

Krya på er nu Adam och Mikael, och hoppas verkligen inte någon hunnit smitta ner mig.

Heppre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, tack underbar! :) Jag älskar dej med! & det är klart vi ska! Helgen kanske? Puss

Anonym sa...

Tack världens finaste Louise! :) Älskjar dej så mycket! Ses på fredag ju, jag längtar! Puss