torsdag 27 november 2008

It´s like raindrops falling

Pierre drog just iväg för att träna, efter att ha legat och snarkat 45 minuter i min famn ;) medan jag tittade på That 70´s show och Extreme Home Make Over. Om cirkus en och en halv timma är det min tur att åka till träningen. Är bara nästa vecka kvar och sen är det juluppehåll så är bäst att passa på att bränna lite innan man börjar hiva in alla prinskorvar och köttbullar och mumsiga revbensspjäll!

Man kan inte annat än försöka, och ibland lyckas man. Dock inte denna gången. Det är ingen idé, när det går in i ena örat och ut ur det andra. Jag känner mig lättare iallafall! Lite frustrerad men fortfarande lättare än innan.


Julklappar, det är nog dags att börja köpa dem snart. Får se om man har någon fantasi det här året, men det brukar komma till än när man går runt i butikerna! Dock fattas det någon att köpa åt iår.. Förra året köpte jag en rattmuff som det stod "right & left" på till Åsa. Haha, hon tyckte det var en rolig pik eftersom hon alltid lyckades blanda ihop det när hon blev stressad i trafiken. Hetlevrad som hon var blev hon säkert lite grinig där en stund, men det ordnade alltid upp sig. Du var speciell Åsa. Det blir tomt att inte ha dig där nu i jul, kommer vara tungt att Mickes namn kommer få stå ensamt på alla klappar som skulle varit från er båda. Det kommer vara hårt att se honom så ledsen som jag vet att han kommer vara. Livet är så orättvis, och så kort för en del. Jag hoppas jag och Sophie kommer iväg till Norrköping nästa veckan. Då ska vi åka till dig, till minneslunden. Annars får jag åka själv, för jag vill dit.

Åsa
Igår var det 4 månader sen du rycktes från oss
du fattas hos oss

Inga kommentarer: