torsdag 6 november 2008

Särbo

Min söta lilla kissemiss... jag såg att det var något som var helt fel när du kom in. Hela tassen hängde. Och det var ju som vi befarade, en bruten framtass.

Och han är inte försäkrad så det blir dyrt, jättedyrt. Men jag är så glad att vi ger honom en chans till i livet hos oss!

Vi skrapar ihop pengarna, för det är ju ändå Åsas katt. Han kom när hon försvann. Och det känns inte rätt att han också ska försvinna. Han är ju en familjemedlem.

Som Maria sa.. det verkar inte vara slut på er otur.
FY FAN FÖR ALL SKIT. När ska det vända? Aldrig någonsin har en katt som vi haft brutit ett ben.. det har aldrig hänt.

Åkte till Norrköping igår, var med Hanna först. Det var trevligt..sen lämnade hon mig den jäkeln! Då tog jag och Matilda ett shoppingvarv på stan.. ajaj. .vi är inte bra för varandras plånböcker alls ^^ men vi är så bra för varann annars. Det finns ingen som jag kan prata om samma sak i timmar med och känna så lika med. Du är underbar, och även om det var en riktig ledsen skitdag igår så trivdes jag med dig. Att kunna skratta och gråta tillsammans, det är vänskap.

Idag blev det att dra benen efter sig halva dagen, sen en fika med Junior, Kinnå och Cornelia på världens bar! Matilda och jag träffade en biff som visade Matildas framtida lägenhet (hoppas jag, för jag såg att det glittrade i dina ögon)! Blev ett besök på systemet och sen hemfärd till Åtvid men min far. Kom precis lagom till Bodytoningen, som var grymt svettig idag. Kommer garanterat ha träningsvärk imorgon. Förhoppningsvis inte lika illa som jag och Sophie hade allra första gången vi gick på det. För den var grym, den var hemsk!

Nu hoppas jag på att få igång min pärla så jag kan ta mig hem till skogen. Ska trösta mina pälsbeklädda vänner som säkert saknar lilla Särbo där hemma.

..och just det, Roger är bra ;)

Puss & kram!

1 kommentar:

Roger sa...

Wee jag är bra ^_^