torsdag 27 november 2008

Rock and Roll all night!

Min pappa kan vara vis om han vill..

Jag har nog verkligen ingenting gemensamt med er längre.
Bara gamla minnen och dom får man väl vara lycklig för!
Det sticker och det gör ont, att jag inte tycker om er längre..

Men säger som pappa "det är livets gång, man inser vilka som är värda tiden och vilka som inte är det. en del växer man tillsammans med och en del växer man ifrån. så har det alltid varit och kommer alltid vara"

Jag mår bättre utan.
___________________________________________

Ikväll har Amanda varit här, och det var verkligen såå underbart. Efter 5 minuter kändes allt så naturligt, som vi inte varit ifrån varandra alls. Ätit taco, skrattat och pratat minnen, fan vad roligt! Och sen blev det Guitar Hero! Åhh.. tack Pierre och tack Amanda! Dom som gör mig glad är värda all tid i världen för mig.

Och allt som behövdes var en vandrande pinne som hette Ernst-Rudolf, eller en tusenfoting. Och sen blev det en daggamask. aa.. så det kan bli, men det var skönt att det blev glatt igen iallafall :)

Nej, nu är det dags att lägga sig, titta på stjärnorna lite, ta och sluta ögonen och sen drömma om både det ena och det andra glada.
God natt!


Mimmi.. "Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta’ att du saknar mig i natt, det gör jag med"

1 kommentar:

Johanna sa...

Hörre du, jag tycker att du ska skita i dom...
Dom är inte värda din vänskap, de är svårt att förstå de ibland men man måste inse fakta, jag var ju själv i din sits och ja bara sket i de, dom fick hålla på om dom ville, men mej miste dom...
Och de gjorde väl inget för dom, de kom ju nya vänner då..
Själv har jag ju Anders som säger till när han märker hur vännerna håller på, och de är jag glad för...
Stå på dej!
Kram