torsdag 23 oktober 2008

Vinterjackor och guitarhero!

Visst bio och restaurang är ju mysigt men det har vi gjort ett par gånger nu och en onsdag är inte heller särskilt sexigt..

Så vi firade vår "tre-årsdag" med att göra oss lite finare än vanligt, åka in till stan och strosa lite :) Det resulterade i varsin vinterjacka som vi både godkände åt varandra och sen ett guitarhero! Sen lagade jag lite romantiskt middag på kvällen.. <3

Vet ni hur jättemycketfel det kändes att ta fanta på McDonalds, när man i alla år har tagit Coca-cola!? Oh jisses.. det skulle allt vara redigt gott med ett stort kallt glas Cola med is nu (pierre behöver nog lite för att bota hans lilla grinighet nu också).. Tror aldrig jag druckit något annat på donken förut..kanske var därför det inte maten smakade mig riktigt heller. Och vår deal är att inte dricka något brunt och sött så Icas Cola är inte heller godkänt Roger :P Men jag har inte fuskat något än för dig som undrar (typ Adam, hejhej) :D

Snart är det fredag iallafall.. skönt att få göra något äntligen! Går bara omkring som en zombi arbetslös och ful typ.. Imorrn blir det förhoppningsvis lite mys med Matilda och sen följa med till stan på lördag när hon och hennes mor med väninna ska tatuera sig! Höhö, det blir skoj Matilda! Sen på lördagkväll är det fest och gruvan som gäller tror jag :P

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

3 år, wow... fatta hur långt det är. ni är så söta! ;)
japp, imorn blir det mys, på lördag kommer jag va så nervös så jag spyr & på kvällen ska vi fly verkligheten & bli fulla! :P