måndag 20 oktober 2008

Let me be your light in the dark?

Har precis haft ljusparty, det var redigt trevligt att ha alla här! :) Och tydligen köpte vi så hon slog sitt personliga säljrekord! GO GO GO

Det är vuxenpoäng att vara värdinna för ett "party" enligt Linda, så jag borde ju ligga bra till nu eftersom jag dessutom har egen bil ^^ och jag är ju inte tonåring längre, som Pierre konstant måste påminna mig om.. morr!

Och så ringde Jonte, och utan att tänka för mycket på hur stor min last faktiskt är lovade jag det omöjliga. Att vara med i han och Pierres vadslagning - inte dricka Coca-Cola på en vecka! FAN gjorde jag det för?! Men jag står vid mitt ord, så nu blir det att dricka upp Colan i kylskåpet för klockan 00:00 inatt börjar persen!

Jag längtar efter krogen, krogen, krogen nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt är herr brobergs fel. jag tror jag kommer att dö....

Roger sa...

Rekommenderar ICA's Cola. Lika gott och inte Coca Cola ;)

Anonym sa...

Hej Lollo vi försöker svara