måndag 27 oktober 2008

Tatueringar och fest!

Ny dag betyder nya tag!

I fredags blev det en fika på Sandelius med mamma & Fridas mamma, det var mys! Sen åkte jag och hämtade Frida i min racerbil (som Frida undrade om jag hade byggt själv, tack för det) haha! Senare på kvällen åkte jag och Frida och Conny till Fridas föräldrar. Det var så skönt att vara där.. träffade min "lillebror" och det var nästan som förr där ett tag. Satt i deras soffa i vardagsrummet och bara mös. Jag kommer nog alltid känna mig som en tonåring pånytt där.

Sen åkte jag och träffade Matilda på Willys. Våran kväll blev taco, Idol (som suger iår tyvärr), ostbbågar och singing bee/fredag hela veckan och en massa prat! Sov hemma hos henne eftersom vi på lördagen åkte tidigt till stan. Blandannat skulle Matilda, hennes mor med väninna tatuera sig. Det blev jättebra! Och nu måååååååste jag göra en till, är så sugen! Satt med näsan i hans portfölj och alla tatumagazin hela tiden kändes det som!

När vi kom hem på eftermiddagen var jag så seg, eftersom jag natten till lördagen fick vara försökskanin till att provsova Matildas bäddsoffa.. och det var ingen höjdare ^^ men gullig som hon är fick jag sova bredvid henne i hennes säng på lördagsnatten sen.

Lördagkvällen började med jättegod tacopaj hos Sandra! Deras vän Frida var där ett tag också, jättemysiga tjejer allihopa! Jag hade verkligen så roligt! De bästa förfesterna är oftast de som består av bara ett fåtal personer, tre/fyra i vårt fall..och en urgullig hund! :) Festen drog vi vidare till gruvan som gärna kunde varit mer befolkad men det gick bra ändå. Vi dansade och festade på bra! När det var dags att snubbla hemåt basthagen lyckades vi få skjuts utan att ens ha bett eller antytt något om det. Det är bra det! Tack så mycket, guld värt att få komma hem så smidigt när man druckit alldeles för mycket och bara behöver en säng egentligen! :P

Söndagen var jag och Jocke ute en sväng till Beta och lämnade mat åt Björn, Mia och Mikael som slet på i stallet. Det blev kaffe och lite småprat. Resten var jag mest bara jättebakis.. fi fan. Har ju bara mig själv att skylla så, men det var verkligen värt det!

Tack tjejer! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, faan vad snygga vi äär! =) Var jag fullare än jag trodde eller? Som vanligt.. Helt undebar kväll! Tack själv!! <3