måndag 27 oktober 2008

a week moment

?

Kanske för att gårdagen var så himla bra, kanske för att jag är grymt bakis och haft en sån jävla huvudvärk, kanske för att det regnat och ruskat hela dagen, kanske för att en läskburk gick sönder i handväskan och mobilen därför är defekt och min kamera inte ens går igång, kanske för att jag sluppit känna skiten i ansiktet ett tag men vet att det snart är slut på friden, kanske för att jag är tjej, kanske för att jag är arbetslös, kanske för att du inte finns längre.. kanske är det därför tårarna rullat ikväll.. Skit också, tankarna bara går runt som i en tornado! Jag behöver nog sova.. I just want someone to listen.


Vilket skitinlägg.. a week moment..


Skriver om superduper helgen imorrn, för imorrn ska jag le igen.
Jag är bara så trött..
God natt.
/L

Inga kommentarer: