tisdag 14 oktober 2008

Jag har inte gått igenom den fasen än..

Jag är då glad bilägare till en Opel Corsa nu. Skönt att ha sin egen bil, men det är ju en smula kostsamt. Men får testa om jag klarar ut det. Fick först och främst investera en ny ljuddämpare. Sen fick jag av Robin en stereo (tackar) men den fungerar inte än så får i värsta fall fortsätta med kassettbanden ett tag till ^^ Har den stora tygblomman som jag fick av Hanna i bilen, som jag sa att jag skulle. Och så köpte jag idag lila tärningar till bakspegeln! Jag måste ju också få gå igenom de där halvlöjliga faserna som alla 18-åriga människor som fick en bil samtidigt som sitt körkort gjort och vissa fortfarande är kvar i!

"Opel gjordes så Ford inte skulle vara sämst"..
Jaadu Jonte, jag ska köra på dig med lilla Jonte! :P
_________________________________________________

I lördags var vi på Moulin Rouge fest. Det var väl ingen hit kan jag erkänna. Jag och Sara hade nog gärna festat någon annanstans själva och Robin och Pierre hade nog gärna supit till hemma hellre än att vara där nyktra. Men så är det ibland.. Jag fick världens sötaste lilla kissunge som kom och la sig i knät på mig och somnade där så jag var ganska till lags där ett tag iallafall.

Nu längtar jag verkligen efter en sån där krogrunda som senast i Norrköping igen, det var så himla skitkul! Men tyvärr kunde inte Matilda nu i helgen.. så tänkte jag festa till med Sara istället men det verkar också bli himla knivigt att fixa nu :S så får se. Måste fan få vara lite full och ha lite skoj snart igen! Fattar inte, förr var största problemet om man skulle festa en eller två dagar varje helg..

"det var bättre förr", det värsta jag vet.

Läser ni min blogg fortfarande?
Suss skrev till mig på bdb, en längtan efter att få åka och träffa henne och dom andra på SAAB väcktes! Får se till att Emma (som dom kallade honom) kan åka dit med mig, så kan jag få träffa honom med.

GOD NATT!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men Lollo då, inte får du väl köra på mig heller. Då kan ju den lille gå sönder....

Johanna sa...

Jo då jag läser din blogg, är inne minst en gång om dagen:)

Anonym sa...

Tjena Lollo Danell här. kom och hälsa på snart vetja!

Roger sa...

Ja för Jonte lär inte gå sönder... Han är typ Bulletproof Monk.