torsdag 9 oktober 2008

Does your mother know?

Mamma Mia filmen på bio igår, för tredje gången!
Men vad gör man inte när man verkligen älskar en film och vet att den kommer vara bäst på bio (och man dessutom har rabbatkort) ! Igår lurade jag och Hanna med oss Matilda iallafall. Satt och funderade på om hon skulle tycka jag var helt korkad som sitter och snyftar och ibland riktigt bölar mig igenom filmen, men hela tiden ler ändå. Men hon älskade den hon med. Så är glad att den fattiga studenten tog en paus från böckerna och följde med oss! :)

Sov länge idag, för länge.. Hannas fel som har en massa friare som ska ringa mitt i natten och störa! Då blir man seeeg. Men vi startade dagen med gott käk och bra film iallafall. Nu väntar jag på att pappsen ska sluta arbetet så vi kan styra kosan hem mot Åtvidaberg igen. Ska hämta och betzalen min tantbil om jag hinner och sen blir det bodytoning.

Så måste jag kolla om jag har några kläder som kan passa till moulin rouge-temat som är på festen i helgen. Och imorgon är det arbetsförnedringen som gäller. usch. fy. blä. jag vill inte.

Inga kommentarer: