torsdag 30 oktober 2008

inte alls särskilt värdelös

Premiär för vinterjackan idag!
Det är svårt att smälta, att det snöar ute...

Säg hej till vintern?

Idag har jag klippt mig eller ja min lugg, och spenderat halva dagen med Linda och Juline, så hiimla söt bebis! Och det enda jag verkar få fram är "åh vad söt" (tror det är Matilda som smittat mig!) Fast snart är väl inte Juline heller bebis, hon kan ju faktiskt gå själv ett par meter nu och fyller ett år nästa vecka.. ;)

Och jag börjar få ångest inför maskeraden, vad ska jag vara!?

Spinning i tisdags, det var skönt. Eftersom ledaren hade influensa förra veckan och jag inte kunde gå på träningen i torsdags så kände jag mig lite tjock. Får se hur det blir med träningen ikväll, har inte redigt bestämt mig än! (eller det har jag nog men kan ju alltid låtsas att jag inte har det för att inte framstå som så lat som jag är idag)

Igår var jag med mamma och moster på kyrkogården, det var fint men bra iskallt! Burr.. men känns bra att göra gravarna lite finare inför Alla helgons dag i helgen. Åkte hem till Carro och Jocke efteråt där jag fick laga mat (för Carro påstår att hon inte kan). Det blev kycklinggryta framför Sex and the city filmen och Bonde söker fru. Riktigt trevlig dag! Fler sådana tack!

Bror, jag hoppades verkligen att du skulle få den där lägenheten..
Men det finns fler och kommer fler tillfällen!
You have to belive to get forward.
En dag kommer det vara en bra dag igen.
jag älskar dig

Imorrn ska jag våldgästa Norrköping, kanske gå och titta efter en ny mobil för min vill inte riktigt vara min vän.

Tuddilooo!

Inga kommentarer: