tisdag 9 juni 2009

A little more action

¤/(#&"!?¤="@{@ för att dessa blåsor jag har i munnen, brukar få det när jag är påväg att bli förkyld men jag känner inga andra symptom än så länge så får hoppas på att både blåsorna och eventuell förkylning blåser över.

Började dagen med en arbetsintervju eller något åt det håller iallafall, dom sökte mig. Är väldigt klyven alltså, så jag ska ge det denna veckan så får vi se hur jag känner sen. Och i eftermiddag ska jag ringa ett annat samtal som förhoppningsvis kan ge lite jobb så vi får se hur det går. Allt kommer på en gång. Men vem är jag att klaga, det är ju så jag gillart! Behöver någon att ventilera tankarna med så får ragga upp någon som kan ha lite tid över för mig.


Och så har jag ätit sommarens första
färska svenska jordgubbar idag! De är bland det underbaraste med sommaren, jordgubbarna. Hujedamig så gott det är! Jag köpte två liter till mig och Pierre (jag har räknat att 1 1/2 liter går till mig) Haha, ska åka och handla mjölk eller glass att äta ihop med dom, sen är dagen nästan fulländad.
I´m loving it!
_______________________________

Och så kommer Mimmi hem i veckan, hoppas jag hinner umgås (kelsjuk anka) med henne så mycket som det bara går! Hon har ju rätt så många som saknar henne lika mycket som jag.

Har nog fått samma syndrom som Ezza också, ge mig lite fesssst!?
(först lite trevlig summa på kontot också)

Ser fram emot midsommar iaf, då ska det banne mig vara kalajs!

Nu ska jag göra en inköpslista åt mig och
karlskrället som ska åka och handla!


Tjillevippen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser, du har samma syndrom som mig...VI ORDNAR FEST!!!
Och skatten kom ju idag med så lite extra cash har man ju nu...=)