fredag 1 augusti 2008

Är det sant att du är borta?

är det sant att du är borta,
är det sant att du är död
du som ville alla väl
du som var vårt kära stöd
Allt är så grymt fel.
Jag fattar inte att du inte finns längre?
Hur kunde det hända, du får inte vara död.
Din familj, Mikael och Sambo behöver dig.
Jag behöver dig.

Du fick vara hur arg du ville, bara du var hos oss igen!
Det är inte lätt att vara till tröst, när man själv behöver det.

Jag har känt mig så ensam, det har varit en så påfrestande vecka.
Tack ni som hört av er, ni är så snälla och guld värda! Skönt att känna att någon bryr sig.Förvånadsvärt få men kanske är det som en del säger, att ni är rädda och inte vet vad ni ska säga.. men bara visa att ni finns räcker. ett sms eller samtal. idag betyder minsta lilla det allra största!
Matilda, du och Linda (Kalle med) är ett sånt stöd. Ni är så underbara som vill finnas där för min bror och mig och vår familj.
Micke, jag älskar dig brorsan. Och många andra med! Vi ska klara detta tilsammans, för hennes skull.
Åsa, jag tänker på dig alltid.
Hoppas du har det bra där du är.
livet är så orättvist.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman!!! hörde om det som hänt... jag beklagar verkligen sorgen!!! som sagt jag vet inte va ja ska säga lr skriva men du ska veta att om du behöver prata, skratta eller gråta så får du gärna träffa mig!!! hoppas iaf att våran inbjudan fick dig att se lite glädje....
hälsa familjen att ta hand om sig!!
kramar

Mimmi sa...

ah alskling. jag ringer sa fort jag kan!

Anonym sa...

Jag hatar det här. hatar den här dan. hatar livet. & jag hatar att ni vet hur det känns nu. du har varit ett otroligt stöd för mej det här året & är fortfarande! du & jag mot världen gumman.

Anonym sa...

Vännen, lider med dig och hela din familj. Otroligt tragiskt det som hänt. Du har en jobbig tid framöver och även om vi inte är så bra vänner så ska du veta att du alltid kan ringa om du behöver.
Ta hand om dig!
Massa kramar