tisdag 26 augusti 2008

en trött tisdag

Men jag tog iallafall rätt strumpor imorse, tuesday :)

Som rubriken avslöjar är jag en smula trötter då, sitter på jobbet och gäspar men måste ändå tillstå att jag är på ett ganska gott humör. Trots det regn som faller utanför och som livet varit senaste månaden. Bror har kommit igång och börjat jobba lite och det är nog skönt för honom.

Susanne från Saab ringde nyss och pratade lite skit, åhh vad jag saknar mitt förra jobb ibland! Hoppas dom har de bra..

Födelsedagen var bra, nu är man aldrig mer tonåring och det känns ju lite lustigt, gammalt framför allt. Men jag fick ju gå på systemet! Hade stöd in av Jessica som också fyllde år (grattis på 21-årsdagen), köpte en vinflaska och cider till henne så hon kunde fira lite på kvällen hon med! Men blev så uppspelt över att fått köpa min egen sprit att jag glömde hämta tårtan.. När jag kom hem hade jag alkoholen med mig men ingen tårta..ooops. Fick ringa till Pierre och be honom åka och hämta den lite snabbt eftersom Sandelius skulle hunnit stänga innan jag var i Åtvid igen. Så kan det gå men jag säger som Suss sa " det är en riktig 20-årsdag det". Sen på kvällen träffade jag min älskling Mimmi och vi spelade Wii till klockan halv fyra.. rolig som fan hade vi, som alltid!
__________________
Lars Winnerbäck i lördags.

Jag behöver nästan inte säga mer för alla som var där vet hur otroligt bra den konserten var! Jag och Mimmi stod nästan längst fram och bara njöt.
Njöt och grät
Vilken stämning.
Han är ju helt makalös. Han kastade sin skjorta precis bredvid oss och den slets i säkert 20 delar. Lite tragiskt, och tyvärr fick varken Mimmi eller jag chansen att ta en bit men jag fick allt lukta iallafall. Tjejen bredvid mig lyckades få en arm eller nåt ;)
Så sjuk i huvudet man är egentligen.
Men Lasse är Lasse.

Skulle laddat upp en bild därifrån nu, men glömde kameran hos Niclas i stan. Får åka och hämta den ikväll.. kanske åka en sväng till McDonalds också, fan vad sugen jag är på det då. Sophie, tror vi lider av McD-beroende?
Säger som Mimmi, tjaråå.

Inga kommentarer: