onsdag 20 augusti 2008

Den hårda orättvisa sanningen

Hur svårt den än är att tänka sig, hur kämpigt det än kommer bli, hur orättvist det än känns, hur ledsen man än är, hur tufft det än kommer vara och hur ont det än kommer göra.. Så måste man ta steget och försöka leva vidare utan det som är borta.

Du kommer klara dig igenom det här Micke.
Vi kan inte göra det åt dig, men vi kan hjälpa dig på vägen. Det river sönder mig inombords, att se hur du mår. Du om någon förtjänar att vara lycklig.

Varför var det tvunget att bli såhär, livet vände på en femöring och landade med fel sida upp för oss.
Det känns så jävla fel och orättvist.
__________________________________________________

Men imorgon, är det den 21 augusti.
Imorgon fyller jag 20 år!

Tror Åsa skulle vilja att jag var glad då. Och det tänker jag försöka med. Åsa skulle säkert tycka att jag skulle gå på systemet också, så det ska jag göra :)


Nu har jag jobbat mån/tis/idag
och är ledig imorrn och fredag.
Såå skönt med långhelg!

Såå heppre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LOLLO :)

Johanna sa...

Grattis Lollo, hoppas du får en bra dag:)