onsdag 8 juli 2009

Man måste ju leva lite också!

Nu får det gärna bli lön snart, bara en sisådär 17 dagar kvar. Har väl bränt alla mina pengar på söta, goda, underbara jorbgubbar eller inte riktigt men många jordgubbar har det blivit ;) Nu har ju smultronen mognat så får ta mig ut i skog och mark och plocka dom istället!

Förra veckan var en trevlig vecka, hann med både jobb och nöjen.

Torsdagen
åkte jag och Matilda till Norrköping. Där mötte vi upp min bror, Jocke könsorganet, Jocke Junior, Blondie och Jenny. Blev att bada och sen grilla. Jättego kväll! Kom hem lite sent med tanke på att både jag och Matilda skulle upp och jobba klockan sju men man måste ju leva lite också! Det har blivit vårat måtto!


Fredagen blev jobb på dagen och sen framåt kvällen tog jag och Jocke en tur till Loftahammar, Hälsade på Björn och Mia och Mias familj. Blev en kanonkväll men god mat, god efterrätt och sen Buzz för hela slanten! Tack för en skön kväll!

Lördagen blev att sova länge eftersom vi kom hem en sisådär klockan tre på fredagnatten, och det är sent när man är nykter och kör. Sen åkte man snällt och fint till jobbet och jobbade till halv nio. Efter att jag slutat stod jag i valet och kvalet om jag skulle orka köra ner till Kisa där Rickard och Tina bjudit till fest i deras stuga.. Men vafan, alla andra var ju iväg och älskling jobbade så jag snodde mammas bil och körde ner. Där var det fart på det vill jag lova! Blev ett par drinkar utspillda, lite buggande, ett jävla tjat om "svenne banan" och sen nakenbad (jag är en chicken som hade bikini)! Tacka fan för att man var ledig söndag.

Kan man inte ha ett privat och öppet samtal längre? Min bild av dig har du förstört och det känns skit. Man ska inte behöva ångra de fina saker man sagt.

Idag är det onsdag, och jag är ledig! Gött det är då. Ska åka hem till Anderstorp och gosa med kissarna och umgås med mamma sen blir det att jobba resten av veckan.

Linda, när ska vi kunna klämma in en fika tror du?
Elin, när ska vi ses och gosa?

Toodiloo!

1 kommentar:

Elin sa...

Snaaart hoppas jag mitt hjärta!!
Pusss Elin