söndag 24 maj 2009

Mallorca!!

Hej alla glada!
Här har det visst stått still en stund nu, men nu är jag tillbaka ;)

Mallorca var underbart, klockrent, spännande, trevligt, glatt, soligt, skönt, avstressande och vackert! Ett minne för livet helt enkelt.


Jag och Matilda längtar efter att få komma tillbaka till det fina hotellet, den underbara stranden och det sköna utelivet. En vecka går så fort och vi hade gärna stannat en vecka till! Men vi kommer tillbaka till Alcudia, var så säkra.

Vår vecka bjöd på lite allt möjligt, det blir vad man gör det till. En himla tur att min Hilda och jag är som två pusselbitar som passar varandra galant! Därför kunde vi planera vår vecka så den blev så bra som möjligt för oss båda.

Det blev att sola, bada (fast det var en smula kallt faktiskt), äta gott, grogga på balkongen, gå på zoo, besöka lustiga uppochner-vända hus, shoppa, åka buss över hela ön för att festa i Magaluf (en väldigt speciell kväll) eller hur Matilda? ;D Haha, jaa jävlar vad roligt det var. Dessutom lyckades vi gå förbi en krog i Alcudia där Take That stod och spela så vi har fanimig lyckats gå på en konsert också!


En otroligt lyckad resa skulle jag vilja påstå!
Längtar tills vi kan åka dit igen, för tillbaka ska vi!


Adios!

2 kommentarer:

Linda sa...

Helluuu!!!
Som jag har väntat på lite soliga fina semesterbilder!!!! Trodde ni ungdomar va lite snabbare på å uppdatera ;) Såg helt ok ut!!!(näe jag är inte ett dugg avis)Ok då såg helt underbart o somrigt ut.Idag har de ju varit helt ok väder så det kanske kan bli sommar i år igen. Dax för fika på altanen snart?? Kramar

matilda sa...

Jajemen det ska vi! det va ju så himla underbart & helt perfekt! <3