fredag 8 maj 2009

Vi är på gång, vi är laddade!


Hihi! Jag sitter vid datorn, Adam och Mikael sitter/ligger i soffan och Matilda diskar! Hon är så duktig min lilla gummsa ;) Min snälla bror Björn skjutsade hit oss ikväll, till Mickes lya i Norrköping. Här har vi nu ätit jättegott grillat, sett på Hockeyn som gick åt skogen och pratat goja. Vi blev ändå 10 personer, trevligt. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. sova en stund eller fortsätta vara vaken så man kan sova på planet sen kanske? Jag får rådgöra med Matilda :)


Fick ett sms av min kära pojkvän nyss..
- "var iofs grinig på dig i fem minuter när jag fick göra rent spisen igen ikväll"
varpå jag svarade
-"jag torkade iofs den igår så..däremot stekte du ägg eller nåt igårkväll?"
och då svarade han
- "det är jävligt sant. Hade jag redan glömt förlåt älsk^^ nu är jag grinig på mig själv istället"

HAHA ! Jag älskar när du kan ha fel min bubbis! ;)
Saknar dig redan, jag får fråga Matilda om hon vill ligga sked med mig så jag inte blir för ledsen i veckan! haha!

Nae, om man skulle hjälpa Hilda med den sista disken, eller vänta.. nu pratar hon ju i mobilen igen (vad ooooooovanligt) hihi! Klockan ett åker vi från Norrköping, min snälla bror Micke och Junior skjutsar oss. Tack, tack tack för det, känns jätteskönt! Ibland är man bortskämd med snälla människor :) Klockan 05:55 går planet från Arlanda till Alcudia, Mallorca. Vi vill ha sol där hela veckan! För här öser ju regnet ner, och det gör inget ^^

Du & jag i en vecka bejby!
Det är lyx.

God Natt på er!
/Louise

3 kommentarer:

matilda sa...

Hihi, ja jag vill ligga sked med dej! annars saknar jag oxå ihjäl mej ju... ;( tur jag åker med dej min gullunge! om en timme bär det av! :)

Amanda sa...

Ha det så underbart nu!!!!
Hör av dig när du kommit hem sötnos! Pussar

sara sa...

HIHI :P