torsdag 12 juni 2008

det var bättre förr

Usch, känner på mig att mina grubblingar och tankar från höger till vänster som jag känner morgon/middag/kväll kommer resultera i magkatarr eller nåt men vad ska jag göra då? Har ju inget annat för mig.. inget jobb.. inget extra ens, hos pappa var det tydligen tvärstopp denna sommaren också (hoppas dom ändrar sig). Och mobilen är tyst.. ingen alls som hör av sig. För upptagna med jobb eller annat? Jag kan ju säga som så att jag skulle absolut inte bli ledsen om ni ringde eller skickade ett sms om en fika eller glass på stallis..en promenad.. en pratstund. bara något litet? Visade att ni inte glömt av mig helt. För jag klättrar på väggarna snart! Jag vill känna mig behövd och uppskattad någonstans iallafall.

Har inte skrattat på hela veckan och det är helt sjukt tråkigt. Om jag ändå hade råd med en egen bil, då skulle jag komma till er direkt! Jag vill inte sitta hemma.

Shiit vad jag saknar skolan alltså. Då hade vi kul nästan jämt, och ingen var viktigare än någon annan. alla hörde av sig till varandra. det var tider, och det var ändå bara ett år sen. Det kommer nog dom som tar studenten på fredag snart att märka också. Att det är inte bara kul att sluta.. man saknar det något brutalt! Heja HP3

Och msn funkar inte heller så nu lägger jag ner den här skiten och deppar framför tv:n istället.
Heppre!

1 kommentar:

Roger sa...

Vi SKA äta på stallis nån gång. Det har ju varit på tal nu i typ 1 och ett halvt år så nån gång borde det lyckas :D Och jag tyckte faktiskt synd om dig lite när du var sjuk ^_^ *plåster på såren*