onsdag 12 maj 2010

Jag tar risken.

Nu sitter jag med en varm kopp automat-choklad i handen. Helt otroligt att jag har lärt mig att dricka skiten när jag helt avskydde det innan. Men nu smakar det inte alls illa, bara gott. Jag kanske kan lära mig att dricka kaffe också? Eller, nej. Det ska jag inte. Räcker att vara beroende av så mycket annat. Typ Coca-Cola, pengar, närhet, mobilen, dansband, mina katter, kläder, plattång, balsam, läppsyl, mascara, facebook. You name it.
Det sistnämda är ju bara för hemskt. Jobbar på det, typ.

Har jobbat tio dagar i streck idag, duktiga mig. Ikväll blir det Örsåsa Loge (Larz Kristerz) (lite komiskt att de spelar "jag ska ringa Carina" på radion just i detta nu). Imorgon middag hos Andreas pappa, fredag jobba och sen äntligen får jag ta helg och göra precis vad jag vill i två hela underbara dagar. Självklart ska det tydligen regna, men det skiter jag i. Jag ska ha sovmorgon!

Nu ska jag fortsätta gör nytta så det här företaget kan fortsätta gå med vinst!

Tankarna kommer aldrig sluta krångla till det för hjärtat, bara att inse. Ingenting är perfekt, bara att inse.

HEPPRE!

Inga kommentarer: