fredag 17 september 2010

På begäran!

Jaja, det kanske var maj sist jag skrev och nu är det september, so? ^^

Har ju hänt en del sen dess. En hel sommar full av mestadels jobb men också mycket nöjen där emellan har flygit förbi. De två veckorna det var 33 grader i hela Sverige jobbade självklart Louise som mest! Det var mindre skoj vill jag lova. Hade en hel veckas semester som spenderades i Malugn på dansbandsveckan. Kan folk sluta komma på hur fantastiskt bra dansband är så man kan få plats på dansbanorna igen?! Resan var ändå skittrevlig som förra året! Längtade tillbaka redan när vi åkte hem.

Så har man ju blivit ordentlig sambo och Linköpingsbo. Inte så konstigt att alla i Åtvid verkar "missa" mig jämt, är ju aldrig där längre. Så de tillfällen man är på besök i hålan är ju väldigt trevliga nu. Nog för att det mesta står still men ändå. Som tur är har man ju en bästa vän som faktiskt är bosatt i åtvid men som mer än gärna tar sig bort från 50 skyltarna och kommer in till mig. Det är en riktig vän, all min kärlek till dig Matilda! Din neccisär har det bra här ;)

Appropå Sambo, han finns inte längre. Usch hemska sanning. Tänker på dig så ofta bubben. Hoppas du och Åsa har det fina fisken där ni är, kan inte tänka mig att ni är placerade på olika ställen!

_________________________________

Just nu sitter jag med en "varma koppen" i handen. Det är mellanmål, losec omeprazol, proviva, ingen utemat och så lite stekt mat som går som gäller nu. Har nog åkt på magkatarr, iallafall om jag ska tro på min omgivning och 1177. Så vi gör väl ett försök att lägga om matvanorna och ta hand om magen bättre, se om det blir bra igen. Så här kan jag inte ha det iallafall.

Kanske har blivit lite mycket jobb, mycket nytt i och med flytt etc. mycket framtidsfunderingar och sen typ fest så fort jag fått chansen där emellan. Så i helgen blir det jobb och alkoholfritt!

__________________________________

Annars väntar jag med spänd förväntan på om Hannas bebis
ska bli en han, hon eller en lange nase! Man vet aldrig! ;)

Sen kommer min fining hem en stund ifrån London i slutet av månaden, tror ni jag längtar lite? EHH JAA. KOM NU.
__________________________________

"Nu kommer flickorna ifrån gym och svett och dom visar vad träning gett, all naken hud gör mig varm och yr på nåt sätt,

Åhh, på stranden ser jag dom överallt, det hjälper inte att jag badar kallt, jag solar bara min rygg och tar en malt "


Och jag som trodde att han var gay!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, d där om d e en han, hon eller en lange nase återstår att se. Spänningen e olidolig! =OP