tisdag 9 mars 2010

...

Sann visdom är att,
leva i nuet,
planera för framtiden,
och dra nytta av det förflutna.

Men det är mänskligt att inte alltid lyckas.
______________________


Suttit i telefonjakt på mina idrottsskor som jag glömde på buggkursen. Pratat med reception och vaktmästare. Eftersom våran buggledare tyckte byxorna och skorna såg för små ut (!!) tog han inte med sig dom utan lämnade dem till skolan som är där.

Och hur svårt ska det egentligen vara att leta upp dom åt mig och lägga in dom i salen imorgon så dom finns åt mig när kursen är. Tydligen väldigt svårt. Får åka dit på torsdag och leta själv, hinner inte innan. Så nu har jag bestämt mig för att köpa ett par nya, Intersport och Stadium -here I come!



"Du har nåt som andra saknar,
och jag längtar redan när jag vaknar
Varje stund så vill jag ha dig nära mig"
/L

Inga kommentarer: