måndag 25 januari 2010

Kan man äta lunch på McDonalds själv?

Idag är det måndag, har jobbat hela helgen (som vanligt) och idag jobbar jag kväll. Sen skulle jag vara ledig till nästa helg men jobbet ringde imorse och gav mig 20 timmar till! Så enda lediga dagen den här veckan blir lördag. Och skönt det, eftersom det är planerat att dansa på fredagkväll (får åka direkt efter jobbet) och sen ska jag och Matilda festa loss lite på lördagkvällen.

Är det någon mer än jag som längtar ihjäl mig efter sommaren? Är lite trött på det vita vinterlandet nu, det är absolut vackert men inte särskilt roligt längre. Förutom igår. Jag, Ante, Björn, Hanna och Micke spenderade vår söndageftermiddag lekandes som små barn i pulkabacken. Stjärtlappen var faktiskt den som gick fortast, förutom snowracern när vi satte den bakom traktorn. Ibland är det bara så härligt att bo på landet!

Läget är lugnt, nu vet jag att jag inte går sönder och inte du heller.
Det känns ändå ganska okej nu. Jag kommer alltid bry mig.

_______________________________________

Idag känner jag mig lycklig!
Han, får mig att känna mig fin.

//Louise