torsdag 13 augusti 2009

Längtan

Jag älskar Scotts nya skiva, den är ju bara så bra. Det svänger och det kränger och det rycker i danstarmen! Och snart blir det ju buggkurs med Björn också, det ska bli intressant. En annan kan ju dansa men har aldrig gått någon kurs så jag kanske bara förvirrar mig själv? Kan fortfarande skratta åt Jessicas kommentar om att jag såg ut som en disktrasa eller liknande i jämförelse med hennes stelben på Cupolen. Haha, tror hon menade att det var bra men det lät rätt lustigt ;)

Sen sist har man ju hunnit med en hel del jobb, en dag i Sthlm med Mikael och Erik. Det blev Wasamuseét och Gröna Lund. Den nya åkattraktionen Insane var verkligen INSANE. Men har man köpt ett åkband måste man ju prova! Micke fegade ur dock men jag säger inget för jag har fortfarande inte vågat mig upp i varken ner- eller uppskjutet! Det är ju så äckligt högt!

Sen har vi ju haft årets fest, Logdansen Anderstorpsfesten 2009. Och den festen var hur bra som helst! Bra folk, bra drag, bra väder och bra underhållning. Kan inte begära mer!


Idag har jag jobbat 8.00 - 12:30 på avdelning 2. Har varit på 3:an hela sommaren så nu blir det att lära sig andra avdelningar så man lätt kan hoppa in på flera ställen. Och det känns bra! Min rygg håller dock inte med mig alla dagar men hoppas att det blir bättre när jag får komma igång med träningen igen. När jag satt i soffan igår och proppade i mig både mat och godis och kände mig allmänt lat så längtade jag verkligen efter våra bodytoningspass igen! Om det bara kunde komma ett ÅIF blad snart så man kan anmäla sig.

Igår var jag och Björn inne på Red Cat i stan. Vi hade med oss våra motiv, jag ska tatuera mig nästa fredag (min födelsedag) och Björn beställde tid. Dock är väntetiden närmare ett halvår men det kanske behövs att tänkas på. Är en ganska stor sak han ska göra. Men jag röstar lätt för! Tatueringar är så roligt. Funderar på en pearcing i naveln till vintern också.. Jag är en rastlös själ, ja.

Nästa vecka blir det en tur till Orsa med Pierre. Ska bli skönt! Om det bara kunde blir fint väder också, men det verkar lite halvdåligt med det. Sen blir det födelsedag, tatuering med Mimmi, krogen med vännerna och eventuellt en avslutning på Liseberg den veckan.

HANNA JAG SAKNAR DIG MER ÄN MEST.
MAMMA MIA ÄR INTE MAMMA MIA UTAN DIG BREDVID,
ÄTANDES SOURCREME-SNACKS SOM FASTNAR PÅ TUNGAN.

Sådär ja, på begäran skulle man kunna säga ;) så har jag nu bloggat lite.

Jag -varför är alltid den goda fen tjock??
Pierre - för att smala kvinnor är onda förstås.

2 kommentarer:

Coco sa...

Vad ska du tatuera den här gången? :)

matilda sa...

haha, din pojkvän är så rolig! & vis. :)